2 березня 2018 року. Продовжуємо педагогічний семінар "Інтерактивні методи викладання в канадській системі освіти" з педагогами НВК «Гармонія».

Сьогодні вчителі отримали важливі знання щодо принципів навчання та викладання в канадських школах. Так, засвоєння навчальних програм відбувається на різних рівнях, враховуючи рівень розвитку навчальних здібностей учнів.

Нашу увагу було зосереджено на таких рівнях засвоєння навчального матеріалу, як: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка. Важливо, що всі означені рівні мають на меті розвиток особистості дитини, створення максимально адаптованого середовища для її успішного навчання. Саме на відпрацювання даного теоретичного матеріалу були спрямовані й практичні вправи. На занятті вчителі навчалися технології проведення міні-лекції, спробували складати концептуальні карти з тематики своїх предметів, попрацювали в групах, виконали самостійні фрагменти уроків, використовуючи вже знайомі методи викладання.

Залишається складним для відпрацювання момент переорієнтації власної свідомості й менталітету з директивних методів навчання на більш демократичні, відкриті. З іншого боку вчителі констатують, що й учні в теперішніх умовах не володіють вміннями спокійно висловлювати свої думки, аргументувати відповіді, більш вільно спілкуватися з вчителем та багато чого іншого. Ми прийшли до важливого висновку: треба терміново міняти власний світогляд, професійні штампи, стереотипи, прагнути достукатися до кожної дитини не з позиції сили, а з позиції партнерства, так званих суб'єкт-суб'єктних відносин, в яких на першому місці – рівність прав вчителя та учня, повага до внутрішнього світу кожної особи, високий професіоналізм і самовідданість своїй праці.

Листопад 2018
Пн В Ср Ч Пт Сб Н
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2